joi, 1 iulie 2010

Adevarata dragoste

Moses Mendelsson,bunicul cunoscutului compozitor german,a fost  departe de a fi un bărbat chipeş.Pe lîngă faptul că era mic de statură,mai avea şi o cocoaşă grotească.
 Într-o zi el se duse în vizită la un negustor din Hamburg care avea o fată încîntătoare pe nume Frumtje.Moses se îndrăgosti nebuneşte de ea,însă Frumtje simţea numai repulsie la vederea înfîţişării lui nefericite.
   Cînd veni vremea să plece, Moses îşi luă inima în dinţi şi urcă în camera ei pentru a putea vorbi încă o dată cu ea.Fata era o apariţie încîntătoare, cerească, dar îl întristă profund pentru că refuza să se uite la el. După mai multe încercări de a înghega o conversaţie,Moses întrebă timid : "Tu crezi în căsătoriile care sînt sortite în Ceruri "
 " Da, răspunse ea uitînsu-se în continuare în jos.Dar tu  ?"
 " Şi eu cred, spuse el.Vezi tu,în Ceruri,la naşterea fiecărui băiat,Dumnezeu anunţă cu ce fată se va căsători el.Cînd m-am născut eu,mi s-a arătat viitoarea soţie.Apoi Dumnezeu a adăugat:< Dar soţia ta va fi cocoşată !>
  În acel moment am strigat: < O,Doamne,o femeie cocoşată ar fi o tragedie ! Te rog dă-mi mie cocoaşa şi lasă-i ei frumuseţea !> "
  Apoi Frumtje s-a uitat drept în ochii lui şi sufletul ei a fost copleşit de nişte amintiri care veneau de dincolo de vremuri.Ia întins mîna lui Moses şi mai tîrziu a devenit soţia lui devotată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TAMAIA - Frankincense doTERRA

Despre uleiul de tamaie cred ca a auzit toata lumea ce poate face, insa ce nu se stie sau pe ce nu prea s-a insistat este faptul ca Ta...