duminică, 13 decembrie 2009


EU SUNT Doar Iubire

O, Prezenta Suprema a lui Dumnezeu in tot Viul, eu ma cufund pe mine si tot Viul aflat pe acest dulce Pamant in Vesnica Ta Inima a Iubirii. In mod constient sunt instrumentul care se preda pentru a fi unit cu Natura Iubirii Fiintei Tale pana in momentul in care EU SUNT o concentrare pura a Iubirii – un giuvaer viu pe Coroana Adoratiei Tale.
Cararea pe care eu merg in Viata duce doar la Iubire. Corpul meu fizic plin de Iubire devine stralucitor si invincibil. Vehiculul meu eteric ce radiaza Iubire transmuta trecutul. Iubirea din mintea mea poarta de grija ca Gandurile Tale Divine sa fie exprimate. Iubirea din sentimentele mele reafirma ca Dumnezeu este singura forta in actiune.
Pe masura ce EU SUNT cel ce gandeste, simte si isi aminteste doar Iubirea, eu stiu ca Prezenta mea EU SUNT lucreaza prin mine, radiind mai departe perfectiunea omniscientului, omniprezentului si omnipotentului meu Tata-Mama Dumnezeu, Tot Ceea Ce Este, inspre Omenire si tot Viul, pe care eu am promis sa le iubesc liber.

In aceasta stare de constienta treaza a Iubirii Divine, spiritul meu devine Duh Sfant, iar EU SUNT Iubirea lui Dumnezeu ce ajunge sa ceara acest Pamant.

Prin Iubire imi atrag toate binecuvantarile Domnului catre mine si prin Iubire eu fac sa radieze aceste binecuvantari mai departe catre tot Viul ce ma inconjoara. EU SUNT Spiritul Iubirii ce patrunde forma pana cand totul este atras inapoi in intregul indivizibil.
Simt pulsul Iubirii in tot Viul si simt continuitatea Iubirii in toate experientele pe care le-am cunoscut si trait vreodata. TOTUL este Iubire.
M-am nascut din Iubire, EU SUNT cel ce evolueaza prin Iubire, EU SUNT cel ce se Inalta din nou in Iubire.

EU SUNT DOAR IUBIRE si EU SUNT plin de Recunostinta.
Si asa este, Iubita Prezenta EU SUNT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TAMAIA - Frankincense doTERRA

Despre uleiul de tamaie cred ca a auzit toata lumea ce poate face, insa ce nu se stie sau pe ce nu prea s-a insistat este faptul ca Ta...