miercuri, 14 august 2019

Intoarcerea catre Sine, intoarcerea Acasa

          Din 2014 nu am reusit sa mai postez nimic, deoarece altele au fost prioritatile in aceasta perioada: o noua experienta in dragoste, experienta maternitatii si cresterii unui copil minunat pe care Dumnezeu mi l-a daruit atunci cand am fost pregatita. Insa oricat de pregatit ai fi, copilul nu vine si cu un "manual de instructiuni", astfel incat prioritatea numarul unu a fost cum sa devim mama, cum sa cresc un copil sanatos si echilibrat din toate punctele de vedere. Acest drum nu a fost si nu este un drum uosr, mai ales cand esti un perfectionist si vrei ca totul sa fie "ca la carte". Am trecut, ca fiecare mama si parinte, printr-un amalgam de emotii si trairi, emotii care ma urcau pana la cer si apoi altele care ma coborau in infern . 

           Este minunat, este de nedescris in cuvinte aceasta experienta minunata de a fi mama, insa nu e usor sa mentii un echilibru emotional si implicit o sanatate fier. Cand devii mama , nu mai esti doar tu in poveste , ci este el , acea creatura mica pe care trebuie sa o ingrijesti, ocrotesti, o educi pentru e deveni Omul de maine.Cred ca nu sunt singura mama care a uitat de ea in acest timp, de dorinte, de nevoi, de idealuri, de tot....... Este firesc dealfel, insa cand e dus totul la extrem si pentru o lunga perioada de timp, vrand nevrand apar frustrari, apare nevoia de a fi chiar si pentru scurt timp singura cu tine insati , pentru a-ti aminti cine esti, pentru a-ti satisface nevoile pe axa psiho-socio-familiala. Si nu este egoism, nu inseana ca lasamm copilul si nevoile acestuia deoparte, insa se impune sa avem grija si de noi, deoarece o mama fericita si implinita va creste un copil sanatos. 
             Am inceput sa caut solutii de a ma regasi pe mine, de a ajuta organismul meu obosit si un psihic suprasolicitat, prin metode naturale si in armonie cu natura.
           Suntem intr-o era in care ne reintoarcem la natura, dar si la intelepsiunea strabunilor pe care am pierdut-o odata cu dezvoltarea tehnologica. Indiferent ca vorbim de sanatate fizica, emotionala sau mentala, in ultimii ani am supra-dezvoltat si am supraevaluat medicina alopata cu medicamentele sintetice si am reusit sa abandonam remediile naturale si abordarea holistica de care s-au bucuratoamenii mii de ani.
            Si iata-ma in acest moment intr-un program individual de regasire, restructurare si de redefinire a intregii mele fiinte prin metode de vindecare holistica, program care abordeaza fiinta in integralitatea ei, bazandu-se pe uniunea dintre trup, minte si suflet. 
               Voi aborda in continuare subiecte si informatii cu privire la Noua Medicina Germanica, terapia cu uleiuri esentiale pure si altele.
Daca ma urmariti in continuare, astept sugestii si idei de-ale voastre!
Si nu uitati : " Cautand binele altuia , il gasim pe al nostru!" (Platon)

Sursa foto : https://www.aimgroup.ro/sanatate/ce-inseamna-medicina-holistica-si-cum-se-produce-vindecarea-intregii-fiinte/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TAMAIA - Frankincense doTERRA

Despre uleiul de tamaie cred ca a auzit toata lumea ce poate face, insa ce nu se stie sau pe ce nu prea s-a insistat este faptul ca Ta...